Osebna izkaznica podjetja

Podjetje in sedež: UNIFITNES, podjetje za proizvodnjo, trgovino, storitve, gostinstvo in promet z nepremičninami, d.o.o. Glavni trg 19C 2000 Maribor Slovenija

Identifikacijska številka za DDV: SI10252100

Matična številka: 3991083000

Kontakt: +059 344 140

E-mail: info@unifitshop.si

Splošni pogoji poslovanja

Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene Pogoje poslovanja. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Unifit Shop, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Z uporabo spletne trgovine izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine www.unifitshop.si. Upravljalec strani, podjetje Unifitnes d.o.o., si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani Unifit Shop kadar koli. Vse spremembe so za kupce zavezujoče, zato vam priporočamo, da si Pogoje poslovanja redno ogledujete. Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Unifit Shop so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Zvop-1), mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje ter s priporočili GZS.

Spletna trgovina

Trgovina Unifit Shop je spletna trgovina, ki omogoča nakupe izdelkov. S spletno trgovino upravlja podjetje Unifitnes d.o.o., Glavni trg 19C, 2000 Maribor (v nadaljevanju ponudnik), ki je odgovoren za vso vsebino, oglaševanje in cene na spletni strani.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
– identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra);
– kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon);
– bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami);
– dostopnost izdelkov (vsi izdelki ali storitve, ki so v ponudbi na spletni strani, naj bi bili dostopni v razumljivem roku);
– pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave);
– vse cene morajo biti jasno in nedvoumno navedene, razvidno mora biti, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza;
– način plačila in dostave;
– časovno veljavnost ponudbe;
– rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogoji za odstop; poleg tega tudi informacije o tem, če in koliko kupca stane vračilo izdelka;
– pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi (vključno z vsemi kontaktnimi podatki).

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko interneta se ponudba in cene trgovine Unifit Shop pogosto spreminjajo. Cene se lahko spremenijo brez predhodne napovedi. Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila.

Cene

Vse cene so izražene v evrih (€) in vsebujejo DDV. Cene ne vključujejo stroškov dostave blaga. Vse cene veljajo v primeru navedenih načinov plačila pod zgoraj navedenimi pogoji. Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti najnižjo ceno oziroma ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko obdelovalec naročil potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu – Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Načini plačila

V spletni trgovini Unfit Shop ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
– plačilo po povzetju;
– nakazilo na TRR ponudnika;
– s plačilnimi ali kreditnimi karticami (MasterCard, Visa, Visa Electron).

Ponudnik izda račun na trajnem mediju (papirju) z nazorno razčlenjenimi stroški. Obvestilo kupcu o možnosti odstopa od pogodbe ter potek vračila blaga so zajeti v Splošnih pogojih poslovanja.

Račun

Izdajanje računov in odpošiljanje izdelkov opravlja podjetje UNIFITNES d.o.o., Glavni trg 19C, 2000 Maribor, ki je davčni zavezanec s številko SI10252100 in plačuje davek na dodano vrednost v Republiki Sloveniji. Omenjeno podjetje je registrirano z matično številko 3991083000. Za komunikacijo s podjetjem lahko uporabite splošni mail info@unifitshop.si ali telefonsko številko 059 344 140.

Postopek nakupa

  1. Registracija
    Vsak kupec, ki želi preko spletne strani Unifit Shop opravljati nakupe, se lahko predhodno registrira. To naredi tako, da klikne povezavo »Registracija«. V na novo odprti strani vnese svoje podatke in pritisne gumb za potrditev. V kolikor je kupec že registriran in želi opraviti nakup, klikne na povezavo »Prijava«. Obiskovalec lahko vsak spletni nakup opravi tudi brez registracije.
  2. Izbira artiklov
    Kupec izbere artikle, ki jih želi kupiti tako, da ob ogledu artikla na spletni strani klikne gumb »Dodaj v košarico«. V kolikor želi kupiti več artiklov, ta korak opravi za vsak artikel posebej. Kupec količino izdelkov za nakup spreminja v nakupovalni košarici. Vpogled v nakupovalno košarico vam bo razkril njeno vsebino, količino izdelkov in končni znesek za plačilo.
  3. Promo kupon
    V kolikor imate promocijsko kodo kupona, jo lahko uporabite. Koda kupona vam bo prinesla določen popust na celoten nakup. Uporaba promocijske kode kupona ni obvezna, zato lahko z oddajo spletnega naročila nadaljujete tudi brez nje.
  4. Izbor načina plačil
  5. Pregled naročila
    Pred oddajo naročila je kupcu omogočeno, da vidi, katere izdelke je izbral in dodal v košarico, njihovo ceno ter skupno ceno celotnega nakupa.
  6. Potrditev in oddaja naročila ter s tem zaključek nakupa
    Kupec po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila. Po oddaji naročila kupec od ponudnika po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo potrjeno (v kolikšnem času? Proteini.si imajo 2-48 ur). V tem trenutku je med ponudnikom in kupcem sklenjena kupoprodajna pogodba. Ob zaključenem nakupu obdelovalec naročil obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave.
  7. Odposlano blago
    Ponudnik v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila

Pred oddajo naročila je kupcu omogočeno, da vidi, katere izdelke je izbral in dodal v košarico, ceno posameznega izdelka in skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka. Na tem mestu lahko kupec spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna nov znesek spremenjene količine. Iz košarice lahko odstranjuje izdelke, ki jih ne želi kupiti. Pred potrditvijo naročila je kupcu omogočeno spreminjati način dostave in način plačila.

Sklenjena pogodba

V trenutku potrditve nakupa preko elektronske pošte je med ponudnikom in kupcem sklenjena kupoprodajna pogodba. Vaše naročilo hranimo v računalniško vodeni evidenci naročil.

Dostava

Dostavo naročenega blaga opravlja Pošta Slovenije. Obdelovalec naročil mora blago dostaviti v obljubljenem času, ki pa je posredno odvisen od vršilca dostave. Predvideni rok dostave znaša 1 do 3 delovnih dni. Ponudnik ni odgovoren za prekoračen rok dostave. V primeru, da paketa ne prejmete v 7 delovnih dneh, to sporočite na telefonsko številko 059 344 140 ali na splošni email naslov info@unifitshop.si. Stroški dostave se obračunavajo po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.
Ponudnik v sodelovanju s Pošto Slovenije razpošilja naročene izdelke zgolj po območju Slovenije.

Pravica do vračila blaga

Kupec ima pravico do vračila izdelka v roku 14 dni od prejema blaga. Če je kupec blago že prejel in od kupoprodajne pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati ponudniku v roku 7 dni po sporočilu o odstopu od pogodbe, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.
Kupec lahko ponudnika o odstopu od pogodbe obvesti preko elektronske pošte info@unifitshop.si.
Naslov za vračilo blaga ponudniku je Unifit Pristan, Koroška cesta 33, 2000 Maribor. Prosimo, da kupec izdelek vrne v originalni embalaži. Izdelek mora biti neodprt, nepoškodovan in v nespremenjeni količini. Kupec mora vrnjenim izdelkom priložiti račun oziroma kopijo računa. Ponudnik bo kupcu nemudoma vrnil vsa opravljena plačila najkasneje v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Plačilo bomo povrnili z nakazilom na vaš osebni bančni račun, ki nam ga morate v postopku vračila sporočiti. Gotovine ne izplačujemo. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.
Kupec lahko vrne tudi blago, ki je bilo uničeno ali poškodovano ob prevozu. V tem primeru ponudnik opravi zamenjavo izdelka na svoje stroške. V primeru, da je poškodba na pošiljki, nastali zaradi prevoza vidna, lahko kupec takšno pošiljko zavrne takoj pri dostavi.
V primeru, da je vrnjeno blago poškodovano in v spremenjeni količini (ni originalno zapakirano), vračilo ni mogoče.

Stvarna napaka

Pravice iz naslova stvarne napake. 37-37c. člen Zakona o varstvu potrošnikov navaja, da lahko kupec vračilo izdelkov uveljavlja samo pri ponudniku. Priložiti mora kopijo računa in pisno obvestilo z natančnim opisom napake, ponudniku pa omogočiti, da stvar pregleda. V skladu z ZVPot je napaka stvarna, če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo. Kupec lahko v skladu z določbami ZVPot uveljavlja reklamacijo iz naslova stvarne napake v roku 1 meseca od izročitve.

Pravica do zasebnosti

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Podatki bodo uporabljeni zgolj za komunikacijo z uporabnikom. Na podlagi vaše privolitve bomo vaše osebne podatke uporabljali izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in komuniciranja z vami – trženje in seznanjanje z novostmi preko različnih komunikacijskih sredstev. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi kupec sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Komunikacija

Z uporabnikom sme obdelovalec naročil stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu kupec izrecno ne nasprotuje.
Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila;
  • pošiljatelj mora biti jasno razviden;
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne; prav tako morajo biti natančno določeni pogoji udeležbe v njih;
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati reklamnih sporočil, je treba spoštovati.

Reklamna elektronska sporočila

Reklamna sporočila boste prejemali samo v primeru, da ste ob naročilu izrazili željo, da vam pošiljamo reklamna sporočila. Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje:

  • jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila;
  • pošiljatelj mora biti jasno razviden;
  • različne akcije, promocije ali druge tržne tehnike bodo označene kot takšne;
  • željo kupca, da ne želi prejemati reklamnih sporočil, je treba spoštovati.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenos in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.
Za varnost je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito na svojem računalniku.

Varstvo otrok

Ponudnik ne sme sprejeti naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi pri tem imel izrecno dovoljenje staršev ali skrbnikov. Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnih koli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki. Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov, ki so škodljive za otroke. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo obdelovalec naročil kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršne koli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih. Fotografije izdelkov v večini primerov prikazujejo avtentičen videz izdelka, kljub temu pa so včasih zgolj simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Ponudnik od trenutka oddaje pošiljke naročenega izdelka dostavljalcu ne odgovarja za primere, če pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine pošiljke ali če pošiljka kaže znake odprtja. V navedenih primerih mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. V primerih poškodovanja pošiljke to stori tako, da pošiljko odnese na najbližjo pošto v enakem stanju kot jo je prejel, ne da bi kar koli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik. Ponudnik bo skupaj s Pošto Slovenije poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadar koli in na kakršen koli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo in predpise s področja varstva potrošnikov. Ugovore, pripombe, zahtevke in izjave lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti info@unifitshop.si ali pisno na naslov podjetja (UNIFITNES d.o.o., Glavni trg 19C, 2000 Maribor). Postopek obravnave je zaupen. Obdelovalec naročil bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu potek nadaljnje obravnave postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izjava glede prehranskih in zdravstvenih trditev pri opisu izdelkov

Pri večini proizvodov, ki so predstavljeni na tej internetni strani, gre za prehranska dopolnila oz. živila.
Prehranska dopolnila so namenjena kot dopolnitev k redni in uravnoteženi prehrani. Prav tako se uporabljajo pri povišanih potrebah po določenih hranilih. V teh primerih lahko prehranska dopolnila v koncentrirani obliki telesu dovedejo hranila ali druge snovi s specifičnim prehranskim ali fiziološkim učinkom.
Prehranska dopolnila ne uživajte kot nadomestila za raznoliko in uravnoteženo prehrano.
Prehranska dopolnila se ne uporabljajo kot zdravila. Niso namenjena zdravljenju ali preprečevanju bolezni in zato ne nadomeščajo nobene s strani zdravnikov predpisane ali nujno potrebne terapije. V primeru, da jemljete zdravila, priporočamo, da se o uživanju produktov posvetujete s svojim osebnim zdravnikom.
Na spletni strani so vam na voljo informacije o prehransko specifičnih učinkih in fizioloških procesih, ki jih lahko podprete z uživanjem ponujenih prehranskih dopolnil. Priporočamo vam, da pred uporabo skrbno preberete navodila na pakiranjih produktov. Tam najdete tudi priporočene dnevne količine produktov ter pogoje za shranjevanje.

V kolikor želite dodatna pojasnila v zvezi s Splošnimi pogoji poslovanja, nas lahko kadar koli kontaktirate.

Back to Top